Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

fredag 16 juli 2010

Bara fyra timmar kvar..

http://www.bergslagsbilder.se/wp-content/gallery/sommarbilder/19-vass-fante-20-aug.jpg

...till vår ljuvliga semester. Ska bli så skönt och avkopplande.
Ikväll blir det bara att njuta.

Sönerna jobbar på Kappa, vår fabrik hela min semester, och det går inga bussar. Så det blir att kliva upp och skjutsa dom. Men jag får ju åka hem och krypa ned bredvid maken igen :)
Är så glad att de fått jobb på fabriken, så det är värt allt skjutsande. De sparar ju pengar för att åka utomlands.

På måndag kommer alla barn hem plus pojkvänner, ska bli kul att ha familjen samlad:)

Igår bokade vi vår höst resa i september. Det blir Kreta en vecka, vi hittade en billig resa, hurra!! Vi åker med vår närmaste granne, känns så kul. Det är väl då vi kan koppla av ordentligt :).

Nä, ska väl åka och kämpa de fyra sista timmarna på jobbet.

Ha en fortsatt skön sommar, det ska jag ha och då får vädret vara hur det vill, bara jag är ledig :)


Inga kommentarer: