Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

onsdag 21 juli 2010

Skön dag vid Hamnviken

Semestern lunkar på...igår tog vi en dag vid Hamnviken. For dit med hela barnskocken :) utom mina söner som arbetar.
Maken mådde gott med en god bok vid sin hand.

Två låg och myste efter badet.

Bästgrannarna roade sig med korsord.

Andra sov...tungt att stiga upp efter en sen natt ;) . Kan väl säga att det ägnades även tid åt volleyboll, både på land och i vattnet.

Vid 1500 var det dock dags för mig att hämta sönerna.

Det blev grillning igår, torrmarinerade kotletter och rotsaker i ugn, mums. Igår var vi bara"nio personer " till middag, det fattades en flickvän.
Sedan vilade vi middag en stund, för att sedan åka och handla för att fylla på kylskåpet, vilket var välbehövligt.

Kl 2100, Morden i Midsummer :)

Sedan gjorde yngsta bonusdotter med sin far, rabarberkräm, som är så gott.

Idag är det en mulen dag men varmt i luften, solen tittar fram ibland, så det blir nog en mysdag idag.

Ikväll vankas surströmming, äntligen, som jag har längtat. Den intas hos bästgrannarna :)

Inga kommentarer: