Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

fredag 9 juli 2010

SM i dragracing i helgen+crushing

http://farm4.static.flickr.com/3164/2661552338_1dd3a3f326.jpg

Då var det dags för årliga SM i dragracing i Piteå/Långnäs. Så det är mycket folk i stan i helgen också, förr helgen var det ju Piteå Summer Games. Dessutom är det crushing på stan hela helgen.
Kanske vi far och kollar på söndag.

Imorgon är det dock städning av hus som gäller, allt putsdamm ska bort och huset ska skina. Det blir jag och maken som får kämpa med det. Övriga håller sig borta :)
Bonussonen ska dock klippa gräset, om det inte regnar förstås.

På kvällen ska vi på poolparty i Skuthamn, det ska bli kul.

Idag har det varit en slapp em, maken slutade också tidigt idag, så vi gjorde bort lite ärenden på stan och har sedan tagit det lugnt. Bästgrannarna har varit förbi.
Sönerna är på fest.

Alla katter hemma utom Gustav som är på stallet, som vanligt. Har varit där en vecka nu, efter varit hemma i fyra dagar. Tror att jag ska hämta hem honom imorrn.

Sov gott, nu ska jag strax hoppa i säng.

PS 4,5 dag kvar till semester...Härligt!!


1 kommentar:

Vera.m.fl sa...

Vad jag skrattade för mig själv då jag läste ditt inlägg om "gnällmamma"- kände igen mig SÅ VÄL!! ;) Jag tror alla vi mammor förvandlas till gnällmammor lite då och då, och det ser jag som en naturlig vädringslucka.

Vad härlig Lule-weekend ni verkar ha haft, och snart vankas ännu en "åka-bort-helg" Ni är duktiga som sköter om varann och er relation! Vi försöker oxå hitta VÅRA stunder i tillvaron då vi får rå om varann- superviktigt!

Kämpa på sista dagarna innan semestern :)

KRAM