Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

lördag 29 november 2008

-15 gr

Hu, kallaste dagen denna höstvinter.

Vi hade så trevligt igår kväll o åt så god mat. Vi satt i tre timmar där o tom killarna tyckte att det var riktigt skoj.
Sedan for de till kompisar o vi for o hälsade på några vänner. Sedan sängen direkt när vi kom hem.

Idag har killarna skoldag, fast det är lördag. De får ledigt en annan dag istället. Det är för att alla "nior" ska få se gymnasiet. Känns så fantastiskt att mina killar är så stora. Ljuvligt!! :)

Har släppt ut katterna men de lär ju inte vara ute så länge i denna kyla. Imorgon ska det bara vara minus 1 gr, vädret växlar verkligen från dag till dag.

Igår fixade jag i alla fall tre presenter o en julklapp, skönt. Ska på barnens hus o fixa tre julklappar till. En del av dem ska skickas till Stockholm, där jag har min lillebror.

Ska slå en signal till honom nu o sedan väcka min sambo.

Inga kommentarer: