Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 9 november 2008

Fars dag

Min käre far, njuter av sommaren-08


Min käre sambo, en härlig dag i juli-08

Idag är det fars dag, så naturligtvis fixade jag frukost åt min underbare sambo, som är en sån bra pappa o bonuspappa åt sina o mina barn. Jag/dom kan inte ha hittat någon bättre.
Nu ligger han o vilar en stund, jag ska plocka ihop lite o sedan ska jag göra en underbar gryta åt honom o min pappa till middag.

Vi ska även o tända ljus på gravarna, på mina killars pappas grav o på min sambos pappas grav. Känns skönt att tänka på dom denna dag.

Presenter köper vi inte. Det har vi slutat med, redan medan min förra man levde, utan vi äter god mat istället o umgås.

Nu blir det lite dammsugning, mindre kul, men det är rätt skräpigt igen...förstår inte vart det kommer ifrån.

Inga kommentarer: