Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

fredag 28 november 2008

Underbara vintriga fredag


Har slutat för dagen, ätit lunch med yngste sonen. Ska åka iväg o göra lite ärenden, bla köpa blommor till min mor som slutar arbeta idag, ett halv år före sin pension. Så riktigt!!
Tänk nu kan pappa och hon göra vad de vill med sina dagar. Underbart!

Ikväll ska vi med mor och far på "After work", det blir ju hennes sista riktiga after work.

För övrigt så har jag mina "gamla" svärföräldrar här, killarnas farmor o farfar. De ska stanna till på måndag. Alltid lika trevligt när de kommer. Saknar dem mycket ibland, för det är så långt att åka dit, bortom för Sorsele.

Får se nu om jag hittar några presenter. Jag hoppas det.

Inga kommentarer: