Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

måndag 24 november 2008

Nu är vintern här!!

Oj, vad det hade blåst o snöat in natt, så nu har vi full vinter, säkert en dm snö. Kändes genast lite lättare i humöret, när det blir ljusare ute.
Men det har blåst så mycket att katterna helst bara vill vara inne, alla tre.
Själv känner jag av mina leder som värker.

Kvällen har gått fort som vanligt, inte gjort annat än ätit, varit förbi mor o far, min svärmor o suttit vid datorn.

Ny dag o nya friska tag i morgon.

Inga kommentarer: