Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

lördag 15 november 2008

Trist, första snön försvann

Min käre granne o min älskade sambo


Det tog bara en dag, så hade den tunna snöskorpan försvunnit o ersatts med is.
Så nu har vi saltat gången igen.

Var så himla trött igår kväll, men jag lyckades ändå se en film, under Toscanas sol, en underbar film. Något för min granne kanske, kom jag plötsligt på.

Har provat en spikmatta men måste tyvärr återställa den, den stickande känslan försvinner aldrig, jag har väl inte nog ont någonstans.
Ska vara i mitt pekfinger då, på vänster hand, stöt öm o belastningskänslig, låter som ledbesvär, tyvärr. Har haft det förut. Inget man göra något åt.

Idag ska vi grilla korv med våra gäster. Det är en klar o kall dag idag, som kommer att bli hur fin som helst.
Det har varit så kul att ha gäster här, får annat att prata om. Men jag blir lite trött i huvudet av att prata engelska hela tiden, är inte så bra på det.

Ikväll lämnar vi gästerna o ska på en David Bowie spelning, ett lokalt band här har ordnat en gala o ska spela David Bowie ikväll. Sedan går vi väl ut på nåt uteställe eller kanske hem....det är skönt det med.

Yngsta sonen är på datalan, äldste är hemma med små utflykter till kompisar.
Älskar dessa grabbar, så goa, fast de blir äldre.

Min älskling sover än, så jag ska sätta på kaffe o ge honom kaffe på säng.
Dags att ta tag i denna dag!!!

Inga kommentarer: