Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

onsdag 19 november 2008

Toktrött

Hjälp vad trött man kan bli, ska ta o sova middag en stund, så att man är pigg i kväll.
Det är så skönt att sluta tidigare på dagarna.

Idag har min käre sin första dag på Kappa. Ska bli spännande o höra vad han tycker.

Inatt har det kommt en halv cm fjunsnö, bättre än ingen snö men det ser lite ut. Synd att första två cm regnade bort men det var väl väntat.

nä, sängen lockar!!!

1 kommentar:

Carola sa...

Hej på Dej!
Jo, man tackar. Det blir JÄTTEKUL att träffas igen efter jul ska Du se! Och Amsterdam är ingen dum idé. Var där på en härlig konstresa för några år sedan. Underbart. Ha de bra & Vi hörs och syns! Ska iväg och kursa nu:)
/Kram Carola