Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 23 november 2008

Äntligen snö!!

Inatt har det kommit säkert 5 cm fjunsnö, men det blev så fint ute. Vi har varit snölösa så länge.

Igår vann pappa drygt 35000 på travet, så himla kul för han o mamma. Vi firade här i går med champagne. Mamma slutar jobba på fredag, ett halvår före pensionen, så den där vinsten kom ju perfekt. Blir säkert en resa för dem.

Annars så har det varit storstädning i helgen, o jag har börjat ta fram advent, det blir så fint. Älskar advent.

Äldste sonen har jobbat både igår o idag, svetsat. Han tycker att det är så kul. Han får lära sig en hel del av del äldre "farbröderna". Sedan är det nyttigt för dem att umgås med vuxna också.

Ska nu lära mig att koppla kontakter på lampor, är värdelös på det. Har aldrig behövat göra sånt o behöver väl egentligen inte gör det nu heller men jag kände att det kan vara bra att kunna.

Extra kul är att alla TRE katterna är hemma plus BÅDA sönerna. Måste erkänna att jag njuter.

Inga kommentarer: