Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 2 november 2008

Halloween

Dessa söta tjejer var så härligt utklädda, bus eller godis?? Naturligtvis fick de godis.
Undra vad som hade hänt om vi sagt bus?!


Nästa gäng var äldsta sonen o hans kompisar som klätt ut sig till Kiss, de blev riktigt läckra tycker jag.


Ja, nu här allhelgona helgen över. Ganska skönt ändå, alltid lite nervös då tonåringar är på språng. Man är ju rädd att något ska hända dem men hela förlöpte väl.

Igår var vi på kyrkogården o tände ljus på gravarna, det var så fint.

Sedan for vi till våra kära vänner bredvid, o helt plötsligt så blev det utgång. Vi hade riktig trevligt.

Idag har jag städat lite i bodan o vi har även varit på promenad, katterna Herbert o Felix följde med, sötnosarna.

Sambon har åkt ned till Timrå, ska jobba i Sundsvall i veckan. Äldsta dottern åkte med honom ned.
Skönt att han fick sällskap.

Inga kommentarer: