Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

tisdag 18 november 2008

Sista gången på scrapbooking kursen

Men det blir en fortsättning efter jul. Tänkte först inte gå den, men hon är så otroligt medryckande vår kursledare, så vips sa jag JA. Det ska bli kul. Detta har verkligen blivit min stora hobby o än jag inte hinner så mycket.
Men det är så kul att titta i vackra album, för det är fotoalbum jag vill göra.

Tyst i huset, vet ej riktigt var alla är men de dyker väl upp. Så skönt med lite tystnad efter en intensiv vecka med främmande o annat språk. Men vi har haft väldigt trevligt.

Sambon har fått nytt jobb, jippee!! Drifttekniker, ett vik på Kappa, känns så skoj o kul för honom.
Det är för sex månader framåt men blir ev en fast tjänst.

Han föreslog att vi skulle åka på en weekend, till Dublin, Amsterdam el liknande. Skulle var så härligt men när ska vi få in det i vårt späckade program, det är något varje helg. Får se om det går att lösa??

Inga kommentarer: