Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

tisdag 4 november 2008

Varm dag men lite grå mulen

Vilken skön dag det varit idag, varmt för november, 7 gr. Känns bra för mig, som inte direkt gillar kyla. Men det finns många härliga vinterdagar också.
Eldat i kaminen varje kväll. Så varmt o mysigt.

Ska till Härnösand i början av december. Vi har haft möte om det idag, vi ska presentera vårt teamarbete på vårdcentralen. Ska bli kul om än jag inte tycker om att prata så där jätte mycket bland folk.

Har nyss pratat med min älskling, han kommer hem imorgon. Ska bli skönt när han kommer hem igen. Han son kommer till honom i kväll, så då har alla barnen varit där. Hos honom får de en lugn stund, från sina småsyskon o de får dessutom rå om varandra i lugn o ro.

Ska på scrapbooking ikväll, köpt lite mer material, så det blev mat från Subland idag, jätte goda baugetter.

Inga kommentarer: