Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

måndag 17 november 2008

Måndag igen, efter en härlig helg

I lördags så var vi ute o grillade korv i Pitsund, vid älven. Det var en klar o kylig dag, perfekt för korvgrillning o fotografering. Men jag glömde kameran, trist.

Sedan kom en kusin förbi, han hade inte varit här på läng, så det var skoj att se honom.

In i duschen o sedan iväg med sambon o grannarna till en annan kompis. Där lagade vi god mat tillsammans. Alltid trevligt att laga mat ihop.
Sedan for vi på David Bowie gala. Den var så BRA, trots att jag inte är någon David Bowie fan. Våra lokala musiker är så duktiga o proffessionella, helt OTROLIGT! Längtar till nästa års gala redan!!

Igår var det en dag i lugnets tecken, vi var rätt trötta. Men jag var i alla fall iväg på juntan på kvällen.

Sambon är duktig o drar rör till elementen uppe. Gu, vad jag älskar den mannen. Han fixar det mesta, fast han inte tycker att det är så kul.

Har hjälpt äldsta sonen med sin svenska läxa, puh. Jag är less läxor men jag ska inte klaga, det var värre när det gick mellan-o högstadiet. Det är sällan nu när de går på industri o energi.

Har bakat en banansocker kaka för imorgon, har sista scrap booking kursen då o min tur att bjuda på fika.

Ska kolla o pussa på sambon, han behöver lite uppmuntran.

Inga kommentarer: