Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

lördag 8 november 2008

Morgonstund har guld i mund...

eller hur det nu är. Ha ha ha! Inte i vår familj, det finns inte en enda morgon pigg person. Visserligen kan vi vakna, som denna morgon vid 8-9 men vi stiger inte upp.
Idag bjöd jag min sambo frukost på säng, sedan har vi läst PT o frågesporten, sedan kan vi ligga o mysa hur länge som helst. Men jag ser det som något positivt. Stressa hinner man om vardagarna.

Nu har vi i alla fall klivit upp, ska göra lite nytta inne o ute.

Äldsta sonen jobbar idag igen, svetsar för fullt.

Vi ska hjälpa min mor o far med en stort ljus nät över ett buskträd, blir säkert fint.

Ska väcka yngsta sonen o hans tjej.

1 kommentar:

Anna sa...

Hej! tack för att du höll tummarna, förhoppningsvis har jag ett jobb:)
Har ni det bra?
kram!