Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

fredag 26 september 2008

Tvättmaskiner...blä

Har kört två tvättmaskiner...nu tjorvar maskinen igen...fasen också. Ska försöka fixa det innan sambon kommer. Förstår inte, jag har ju rensat den.

Ätit lunch på stan, köpte mer till min scrapbooking...känner inte igen mig själv...mina vänner skrattar, tror inte sina ögon. Men de vet ju att jag älskar kort o fina album.

Har haft middag för mina kära vänner...stark chili con carne...gu va gott.

Mor o far är i Jokkmokk, de tar hem en halv ren som vi köpt. Gott. Ska bli renskav, sovas o torkat renkött.

Min älskling är på väg hem...så jag ska försöka fixa tvättmaskinen igen. Fungerar inte det, så får jag väl erkänna för min sambo att det när nog något i den, suck.

Inga kommentarer: