Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

onsdag 24 september 2008

Scrapbooking hörna

Har städat i datarummet, så att jag ska få plats med scrapbooking sakerna utan att behöva plocka ihop dem varje gång.
Jag o min mor har börjat en grundkurs. Jag är nog den minst pyssliga där. Men jag älskar foton o jag vill göra fina saker med mina kort.

Förkylningen vill inte riktigt ge sig men jag hoppas den är borta nästa vecka, så vi åker till Kreta, jippee!! Ska bli så skönt, älskar den ön o ffa Rethymnon dit vi nu ska. Det blir sjunde gången för mig.

Min käre sambo for idag ned till Sundsvall o jobba, trist men nödvändigt.
Jag o äldste sonen har varit hemma hela kvällen, den yngste på språng, som vanligt.
Alla tre katterna är hemma, kors i taket. Älskar att se de små liven.
Sov gott!!

Inga kommentarer: