Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

torsdag 25 september 2008

Tankar efter en förkyld trött dag...

Förkylningen sliter på kroppen. Är på jobbet men är otroligt trött på em. Efter middagen sov jag middag idag. Det var så skönt.

Satt på en tvättmaskin innan jag la mig, sedan när jag steg upp....vad stod det...F3...hm...vad är det. Fram med instruktionsboken....kan ej tömma...hmm...säkert kvar något i fickorna.

Lämnade den åt sitt öde...for på TJEJKVÄLL...med en kär vän. Hon är som mig, snabb i shopping, ingen lång betänketid, passar mig perfekt. Tycker om att shoppa men det ska gå fort o man måste inte in på varje affär.

Köpt lite mer till min scrapbooking, ska bli kul att börja men det får bli efter Kreta resan.

Kom hem...tog mig an tvättmaskinen...tömde vattnet o rensade...oj..full av mynt. Bra att min sambo inte var hemma...han blir irriterad när man ej tömmer fickorna...men jag tycker att det är de som lägger kläder i korgen som ska tömma fickorna o därför blir olika saker tvättade ibland!!!
Så det så!

Killarna har varit så goa, tror att de gillar att vara bara med mig ibland. Det är nog bra för både mina o för min sambos barn, att få rå om sina föräldrar utan att den "nya" partnern är med. De mår nog hemskt bra av det, o även bara få vara dom syskonen utan bonussyskon o nya syskon.
Tur att vi kan ordna det ibland, eller ordna, han jobbar borta varannan vecka, så då får han ju träffa sina barn utan mig o jag är med mina killar utan honom. Det funkar bra, förutom att jag/vi
saknar varandra som tok.
Men är man förälskad så är man, men det är inget som vi inte klarar av. Vi känner oss otroligt trygga med varandra o så blir man ju lite nykär då han kommer hem.
Han for igår o kommer hem imorgon, känns skönt.

Inga kommentarer: