Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 7 september 2008

Trött sambo...

Efter en trevlig kväll i går för min sambo, är han lite(väldigt) trött idag. Själv efter att både ha sovit middag igår samt somnat i en film, hur pigg som helst när han kom hem. Somnade först halv fem imorse, hel tokigt. Så jag är också seg.
Jag, min yngste son o bonusdotter har i alla fall varit o ätit våfflor hos mor o far. Hur gott som helst! Sedan skjutsade vi henne till bussen, för då skulle hon hem till Timrå o skola igen. Hon har varit här o målat samt träffat kompisar.
Själv har jag som sagt var inte gjort mycket, tömt sommarkrukor samt satt igång en tvätt maskin.
Solen skiner o det är underbart ute. Katten Gustav har varit hem en stund, drog väl till stallet sen, katten Herbert ser spak ut, tror att han saknar lilla katten Felix, suck. Precis som vi andra.
Snart börjar en ny vecka, känns som att det kommer att bli en bättre vecka.

1 kommentar:

Anna sa...

Hej Carita! Vad kul att du också har en blogg:) Vad trist att lillkatten är borta, man blir ju orolig vad som hänt..Hur mår du då? Läste att båda killarna ska utomlands, vad kul. Själv skulle jag nog behöva en eller två veckor i solen för att orka med till nästa sommar:)

Hälsa hela familjen!
kram!