Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

lördag 6 september 2008

Min älskling är hemma igen...

Känner mig genast lättare till mods när min älskling kommit hem. Han har en så otroligt lugnande inverkan på mig.
Fast nog saknar jag vår söta kattunge...jag är så blödig när det gäller djur...men inser väl att den är nog död..förmodligen överkörd. Många snälla människor har ringt o tipsat men ingen har sett honom sedan i måndags, suck.

På måndag åker äldsta sonen till Cypern med sju andra kompisar. Kommar att sakna honom hela veckan men de kommer säkert att ha kul...hoppas de tar väl hand om varandra.

Igår ryckte jag upp mig, städade huset o var sedan ut o plockade rönnbärskvistar o satt i vaser. Det blev så fint. Min sambo tyckte det var så mysigt när han kom hem.
Själv var jag då på surströmmingsfest med min junta(som aldrig syr), vi snapsade o sjöng. Han hämtade oss, lite på lyran o lagomt fnittriga....stackarn...det var inte tyst i bilen en minut.
Men jag älskar honom, han ställer upp otroligt för mig o jag hoppas att han känner att jag gör detsamma för honom.

Inga kommentarer: