Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

tisdag 14 oktober 2008

resultat tvättmaskin

Hann tyvärr inte skriva hur det slutade med tvätt maskinen....
Naturligtvis tjorvade den igen sedan min sambo kom hem...så jag var tvungen att be honom om hjälp. Det var stopp i slangen...pga av mitt hårspänne...hur kom det dit...jag försökte verkligen se oskyldig ut...gick inte så bra.
Får erkänna...män är bra...speciellt min sambo...hihi...han har överseende med mig. Tack o lov!

Inga kommentarer: