Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

torsdag 11 september 2008

Trött, tröttare, tröttast..

Idag har jag varit o är trött som tusan.
Varit på brandutbildning på em o kunde knappt hålla mig vaken, trots att det var intressant o viktigt.
Sedan när jag kom hem så skjutsade jag min älskade sambo till flygplatsen. Han skulle på roligheter med sin student förening sedan universitetstiden, i Växjö. Ikväll skulle han dock sova hos sin syster i Stockholm o hon tar nog väl hand om honom.
Och jag, jag längtar redan efter honom, det gör jag alltid. Men det betyder inte att jag inte hittar på kuligheter jag med. Fast jag vill inte gå ut känns det som, men man vet ju aldrig.

Paus blev det. Min älskling ringde just o sa att han ska på teater med sin syster o hennes man. Lät ju riktigt trevligt, kulturellt o bra. Det blir nog mindre kulturellt i Växjö, skulle jag tro. ;)

Är helt ensam hemma, förutom katterna förstås, o det är ganska skönt faktiskt. Yngste sonen fort till en kompis o den äldste är ju på Cypern(har inte hört något sedan i tisdags).

Blev lat o köpte blandsallad till mig o sonen till middag, sedan blir det nog en tidig kväll ikväll.

Inga kommentarer: