Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

torsdag 18 september 2008

Lycka, tredubbel lycka


I måndags kom de hem, tre av mina älsklingar.
Först kom min äldste son från Aiya Napa, söt o brun, men ont i halsen o matt.
Sedan hämtade jag min älskade sambo från Kallax flygplats, han fick dock köra hem, jag är inte kry.
Sist o minst så fick vi hem vår älskade katt Felix. Två tjejer hade hittat honom långt här ifrån o tagit hand om honom. De såg var lapp på ICA kvantum o ringde oss. Stort tack till dem.
Så helt plötsligt var lyckan fullkomlig, tänk hur det kan bli.

Däremot har jag varit sjuk hela veckan, gick hem efter lunch i måndags, kämpade o var på jobbet i tisdags o var tvungen att gå hem igår efter lunch. Sov hela em o hela natten. Känner mig lite bättre idag, tack o lov. Men ska nu ta det lugnt o vara hemma torsdag o fredag, sedan ska jag väl ändå vara frisk.

Vädret ska visst bli härligt till helgen, sol o varmt, äntligen!!

Vi håller på att boka en resa, det blir nog Kreta, min älsklingsö. Vi planerar att fara den 2 oktober. Det blir jag, min sambo, min yngste son plus kompis till honom samt min sambos tre barn. (Min äldste son har ju redan varit borta från skolan en vecka) Så himla kul det ska bli.

1 kommentar:

Anna sa...

Hej! jo man blir alldeles matt, men jag försöker att inte "lägga mig i", all energi jag har måste gå till Felicia känns det som :)

Jag kopierade adressen som visades adressfältet. Gå in på mamas hemsida och klicka dig fram till Pernillas blogg, när du gjort det kopierar du adressen och lägger in den under den kategori där du har länkar.

Vad kul att alla tre kom hem till dig igår!:) Väldigt snälla tejer som tog hem kissen åt er!

Fusk med Kreta...en annan blir kvar här iställe!

Hälsa alla! kramkram