Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 14 september 2008

Nu kommer de snart

Imorgon kommer både min älskade son, den äldste, o min käre sambo hem. Tänk vad man kan längta efter dom.
Fast de har väl förstås haft kul o fullt upp, det är ju så att när man går hemma o väntar att man kanske längtar mer.

Förkylningen bara tilltar, måste på jobbet imorgon men fattar inte hur jag ska orka, när man är så här förkyld.
Sedan ska jag ju hämta min sambo från flygplatsen, sonen får hämtning av andra.

Min käre sambo sa idag igen, vi måste försöka åka iväg någonstans, o nog skulle det vara ljuvligt.

Ska nu fortsätta längta, snart är de hemma, skönt!!

Inga kommentarer: