Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

onsdag 3 september 2008

Inte min vecka

Hade tänkt vara så ambitiös i veckan. Försöker vara det när min sambo är borta o jobbar men inget har gått som planerat.
Det började med att minsta katten har försvunnit, så man går o är orolig hela tiden o funderar var han håller hus. Hoppas han dyker upp. Så mycket av tiden har gått åt att leta honom.
Skulle måla fönster idag, då har himlen öppnat sig, så det var inte lönt att försöka ens.

Vi blev i alla fall bjudna på middag hos mor o far, skönt att slippa laga mat. Hade dock köpt mat för hela veckan. Det var i alla fall bra planerat av mig.

Äldsta sonen praktiserar på en verkstad, trivs tyvärr inte så bra. Tur att han åker till Cypern nästa vecka med sina kompisar o kanske får lite stimuli....eller så måste han vila upp sig när han komer hem...
Vill också iväg..yngste sonen ska åka med en kompis o hans familj. Jag vill helst ha med mig min sambo förstås. Men vi får väl se hur det blir.

Har satt upp lappar på affären att vi saknar vår katt, hoppas vi får napp snart.

Sängdags!!!

Inga kommentarer: