Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 14 september 2008

Denna dator

Satt uppe alldels för länge igår, började lägga in lite bilder o då gick tiden snabbt.

0200 ringde min käre man, han hade haft jätteskoj hela kvällen men sa att han längtade efter mig i alla fall :), känns som kärlek det. Vi hade ett riktigt långt samtal, han tyckte att jag skulle boka en sista minuten resa. Vi får väl se, vill först ha hem äldste sonen o så vill jag veta när yngste sonen åker iväg med sin kompis familj. Måste ringa o prata med dem, annars får han o kompisen följa med oss.
Tänk att man kan längta så mycket efter någon, härligt!!

Våran äldsta katt Gustav som drar iväg till ett stall en bit härifrån o brukar vara mycket där, har nu kommit hem fyra dagar på raken. Undrar om vad han kommit på, kanske saknar han sin "kärnfamilj", söt katten.
Katten Herbert lämnar knappt tomten, har går ett stilla varv i närheten, kommer hem med en o annan näbbmus. Jamar stolt.

Ska försöka göra lite nytta i alla fall, trots förkylningen.

Inga kommentarer: