Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

torsdag 16 oktober 2008

Snart helg..

Det är alltid så skönt med fredag, dessutom kommer ju min käre sambo hem imorgon.
I helgen blir det nog en nyttig helg igen, vi har en del att göra, på tomten o inomhus.

Har provat glasögonbågar idag o igår, har nog bestämt mig. Men jag ska låna hem, så att även min sambo får se dem.

Mor har varit här på middag (far är i fjällen, kom dock hem ikväll). Sedan kom en annan kompis en stund o det var så härligt att bara få "tjej"surra. Så denna vecka har jag inte gjort mycket nytta i huset, brukar ju fixa en del när min sambo är borta o jobbar.

Ska nu försöka få in yngste katten. Det har börjat regna, så det ska nog inte blir så svårt. Äldsta katten är säkert på stallet.

Inga kommentarer: