Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 26 oktober 2008

Tom tvättkorg

Minns inte när det hände sist...att man såg botten på tvättkorgen...men det är en härlig känsla.
Nog för att jag vet att den är säkert full innan kvällen.

Det har varit en underbart solig o härlig dag. Har varit o satt dit nya höstblommor på graven. Det blev så fint. Efter det körde jag förbi en kompis, o surrade en stund.
Tjejerna var på stan, så jag plockade upp dem. Vi for på SCA o kastade skräp.

Sedan utfodrade jag 10 personer med hamburgare, räknar med mig själv. Det är som vanligt, huset fullt med folk. Jag älskar det men jag uppskattar också väldigt när jag o min sambo har stunder för oss själva.

Sambon o fader håller på med kaminens skorsten, nu är det nära, snart kan vi elda. Härligt.

Dags att dammtorka.

1 kommentar:

Anna sa...

Du har blivit utmanad! kika i min blogg :)