Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

lördag 25 oktober 2008

Vilken dag

Vi väcktes av min far, trötta o lite bakis. Vi hamnade nämligen hos några bekanta. Blev bjudna på vin o ouzo, herrarna tog väl whisky också. Sedan badade vi i deras spa, mycket trevligt men jösses vad trötta vi var i morse.

Men det vara bara att stiga upp. Sambon o min far skulle installera kaminen o jag började städa o ta reda på tvätt.
Nog är det ju konstigt att det aldrig tar slut...känner någonstans att jag nog inte är skapt för detta...men vem är det. Men det blir ju så fint när man är klar.
Har nu lagat tacos o dukat så FINT, köpt vackra gula rosor på bordet.

Väntar nu bara på äldsta sonen som är på data lan samt min sambo som är o hämtar sina döttrar från busstationen. De ska vara här under lovet o det känns kul, ffa för min sambo.
Han längtar ju ständigt efter sina barn.

Katten Gustaf har varit förbi o käkat men sedan drog han igen, hopplösa katt, for säkert på stallet. De andra två katterna är trogna oss.

Ikväll blir det en myskväll. Ska hoppa i duschen snart o sätta på flanellpyjamsen o tjocksockarna, sedan är man redo för mys.

Inga kommentarer: