Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

onsdag 29 oktober 2008

Första kvällen framför kaminen

Nu...äntligen...är kaminen på plats, monterad o klar för att eldas i.
Så i kväll blir det mys där, ska bara hoppa i duschen o sätta på mig min flanellpyjamas. Har längtat efter denna stund.

Annars så går dagarna fort som vanligt, fullt upp på jobbet.

Måndagen var en kall o gråmulen idag, rå i luften. Idag o igår har det varit kallt men soliga vackra dagar.
Såg att det kommer snö i södra Sverige, känns konstigt när vi inte har någon snö här.

Igår åkte sambons yngste dotter hem, hästen o killen väntade. Den äldsta blir kvar till på söndag, tror jag. Då åker min sambo ner o jobbar i Sundsvall igen.

Killarna har kommit hem från farmor o farfar o har haft det riktigt bra. Så kul för dem alla att få rå om varandra.

Nä, nu tror jag att yngste sonen är klar i duschen, så min dusch o kaminstund väntar.

Inga kommentarer: