Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

torsdag 30 oktober 2008

Äntligen ledig

Tog ledigt imorgon fredag. Känns så skönt, helgen blir längre.

Gissa om det blev en myskväll igår framför brasan. Så mysigt att jag somnade :) Typiskt mig!!
Det blev jättevarmt där uppe, så man behöver nog inte lägga på så många gånger. Men det där kommer att bli mitt favoritmys.
Vi tänkte första gå ut o gå men nog var det ju mysigare att krypa ned i soffan.

Imorgon planerar vi alla fall att gå ut o gå på heden ett par timmar, vi behöver det i kropp o själ.

Ikväll har vi så tur att svärmor bjuder på middag, så man kan bara ta det lugnt tills vi ska åka = sitta en stund framför datorn :)

Vi har tur som har våra föräldrar i samma stad.

Inga kommentarer: