Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

onsdag 15 oktober 2008

Sovit middag

Efter jobbet idag, var det dags för att åka till optikern. På något konstigt sätt, så ser jag sämre igen, 2½ år sedan jag skaffade progressiva glasögon.
Syn undersökningen gick snabbt men att välja bågar...svårt.
Dessutom är min käre sambo i Timrå o kan inte vara rådgivare. Typiskt!
Men mina söner o närmsta vänner har fått kika o tycka..lite...

Jag hämtade äldsta sonen från praktiken o kände, nä, jag orkar inte laga mat. Så det blev mat från Max. Kära Max, vad gjorde man utan den kedjan??...ja bara undrar. Men midjemåttet mår väl inte så bra av det...hm :)

Sedan efter maten blev jag så TRÖTT, så jag sov middag i två timmar. Tokigt, så nu är jag rätt pigg.
Suttit vid datorn o inspiretats till scrapbooking.
Kl 2100, mitt favoritprogram Grey´s Anatomy...älskar kärlekssagan där. Inte ett öga torrt är avsnittet var slut...

Sedan samtal med min älskling..alltid härligt att få höra hans röst när han är borta. Längtar alltid efter honom. Men när jag är själv blir det att man gör andra saker.

Snart fredag igen, känns skönt.

Inga kommentarer: