Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

fredag 24 oktober 2008

Gråmulen fredag, en trött mamma o sambo..

Varit en intensiv vecka, känns som att jag inte har hunnit någonting.
Varit full fart på jobbet o det bara ökar på.
Dessutom sov min äldste son dåligt onsdagnatt o då hör jag det hela tiden o sover själv dåligt.

I tisdags var jag i allafall på kurs i scrapbooking igen, hur kul som helst. Hon gick igenom stämplar o bossing( tror jag att det hette) men det blir nog inte så mycket för mig.
Måste dock lösa detta med bokstäver. Vill ha många o hatar att klippa ut.
Har i köpt en skärmaskin, liten.

Igår var jag med min vårdcentral på fest. Vi hade så trevligt. Åt bla en trerätters middag, först toast skagen, sedan ankbröst till varmrätt o sist pannacotta till efterrätt. Super gott. Till detta förstås ett gott vin. Mmm.
Som ni kanske inser älskar jag mat. Även att slippa laga den!!!

Nu idag går barnen på höstlov, så skönt att slippa väcka dem på morgonen. Min sambos äldsta dotter kommer ikväll eller imorgon.
Mina söner har planerat för datalan, ev åka upp till farmor o farfar i Sandsjön ett par dagar. Nästa helg är det Hallowen o då skulle i alla fall äldsta sonen på fest på vårt stadshotell.

Nästa lördag är det ju allhelgona o då ska vi o tända ljus på våra nära o käras gravar. Det är så stämningsfullt denna dag. På kvällen då det mörknar är det så vackert med alla brinnande ljus o marshaller.

Är lite sugen på fest, får se om det blir något på lördag men knappast. Jag är lite slö o älskar att mysa. Dessutom ska vi installera vår kamin på övervåningen imorgon, så det blir nog mys i soffan.

Inga kommentarer: