Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

tisdag 26 maj 2009

Idag är jag trött...


...oerhört trött. Känner liksom att jag ska räcka till åt allt, till höger och vänster. Det är födelsedagar, morsdagar och andra dagar, gu vet vad. Önskar ibland att jag också hade ett annat jobb, där jag inte behövde engagera mig i andra människor, för ofta hänger det på mig att de ska ha ett bra liv hemma, att de ska kunna bo hemma och klara sin vardag hemma och ingen vill vänta. Så nu är jag så trött.

Trots det så gläds jag åt allt det vackra ute, allt det vackra gröna. Det finns ingen årstid som är så vacker som nu, precis då allt blivit grönt igen, efter en lång vinters dvala.

Så är katten Felix på språng, gick ut i går kväll och har inte kommit hem ännu. Hmm, jag blir alltid så orolig när katterna är borta. Jag hoppas att han kommer ikväll.

Nä, ska starta en tvättmaskin och göra ett kort till yngste sonen som fyller år på torsdag.

Känns i alla fall skönt att nästan all tvätt är tvättad och struken, huset och bilarna städat. Så, egentligen ska jag ju bara njuta.
Men jag är ju så trött...

Inga kommentarer: