Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

lördag 16 maj 2009

Lördag em, trött+tjorvande tvättställning


Steg upp 0830, var så trött. Arbetat idag mellan kl 10-14, för vår vårdcentral har haft Öppet Hus. Där berättade bla jag och min arbetskamrater om hur vi arbetar i team. Vi trivs jätte bra ihop.

Sambon och min far är på allsvensk fotboll, Piteås damer möter Sunnanpå. Jag hoppas Piteå vinner. Har dessutom en så härlig tjej hos mig som praktiserar och är färdig arbetsterapeut till sommaren. Hon spelar med dem, så jag håller tummarna.
Själv har jag fastnat vid datorn, för jag har försökt få upp torkvindan och det gick förbaske mig inte. Så då blev jag sur och gick in och bloggade istället.
Ska gå ut och kratta.

Igår var mina söner på party, själva gick vi på bio. Vi såg änglar och demoner med bla Tom Hanks och Stella Skarsgård. Mycket bra film.
Vi hade ju en härlig fredag, jag och min sambo på stan. Åt lunch i lugn och ro, gjorde ärenden. Var sedan och gratulerade en kompis som vidare utbildat sig till specialpedagog. Det är nog en stor hjälp till lärare/skolan, när de inte hinner hjälpa elever som inte hänger med. Stort grattis till dig!!!
Vi var även förbi en sväng hos min sambos mor.

Ska äta grillat hos grannarna :), var skulle vi göra utan dom, jag bara undrar....

Nä, hänga tvätt och så gå ut och göra nytta.

Inga kommentarer: