Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

onsdag 3 juni 2009

Strålande pingsthelg, härligt med värme!!

I fredags åkte vi ju till Timrå, Fagervik, jag, sambon, yngste sonen och hans tjej. Tyvärr inte äldste sonen som blev sjuk i halsfluss och feber och fick kurera sig hemma.
Detta är verkligen vårt smultronställe, som vi tyvärr så sällan hinner besöka. Här varvar vi ned och njuter av tillvaron. Denna helg skulle vi dock fixa tomten och städa huset, så det var fullt upp. Men vi hade god hjälp av våra barn. Tack för att ni finns!
Vi funderar på att hyra ut huset i sommar, så därav var vi så duktiga i helgen. Vi rensade ut en hel del

Körsbärsträdet blommade för fullt, var väl på väg att blomma ut tyvärr. Men det är ju så vackert när det blommar.

Det blev ju ett strålande varmt väder, härligt!!! Jag älskar ju värme. Så på kvällen grillade vi och åt ute med alla ungdomarna. Så mysigt så. Gissa om vi känner oss stolta där vi sitter med alla våra barn, i alla fall fyra av fem. Sedan var ju både pojkvän och flickvän med, så vi var många, som vanligt.

Detta är en vacker syn, hägg och syren som blommar bredvid varandra. Inte konstigt att vi njuter här.

Efter en varm arbetsam helg, var vi åter i Piteå och där hade äppelträdet börja blomma.
Tiden mellan hägg och syren, den är verkligen som vackrast.

Inga kommentarer: