Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

tisdag 19 maj 2009

Tisdag morgon och snart ledighet igen :-)

Har väl som vanligt inte tid med detta på morgonen men gillar att skriva på morgonen, bästa tiden på dygnet, då det är tyst i huset.

Det blev en trevlig lördagkväll hos bästgrannarna, vi blev rätt många där innan kvällen var slut. Vi traskade hem vid 0030.

Kan väl säga också att jag/vi= min sambo kom hem, och vi fick upp torkvindan. Så nu hänger jag kläder ute. Kom just ihåg att jag inte hämtat in dom :)

Söndagen steg vi upp kl 1000, kors i taket, vi gillar ju att sova ut. Sedan började vi städa bilarna, det tog 6 timmar, så skitiga var dom. Men nu skiner de som diamanter!! Inne och utvändigt, så inget mer grisande i våra bilar!!!!
På det hann jag sätta om tre blommar och putsa sex fönster inomhus. Har alla fönster kvar ute men det får gärna vara varmt när jag putsar fönster.

Sedan kom yngste sonens flickvän och mor. Hon sålde underkläder och strumpor till sin klass, så det blev några paket.

Sedan duschade vi och bäddade rent. Gissa om det var skönt att krypa i säng i söndags.

Igår var det en intensiv dag på jobbet. Handlade, åt. Mor och far var förbi. Vi gick ut och gick en sväng, hämtade äldsta sonen från träningen och sedan somnade jag kl 2030, och sov tills klockan började ringa i morse, men inte var jag pigg i alla fall, trots alla timmar. Men härligt att få sova så mycket.

Nä, upp och väcka trötta boys, antar jag. Idag är väl inget undantag ;)

Inga kommentarer: