Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 24 maj 2009

Snart städat klart...

Gissa om det känns skönt. Har kvar lite på övervåningen. Den yngste sonen har dammsugit där, så jag ska bara skura och dammtorka. Tack för det gullunge!!
Sambon har förstås hjälpt till här nere. Bonus dottern hann inte hjälpa till innan hon for, sov lite för länge, men hon brukar göra det och äldste sonen har varit på förberedelse möte inför sjösportslägret i sommar, nu är han på träning och sedan måste han plugga. Så han när ursäktad idag.
Det märks dock att de är äldre, de hjälper till mycket mer. Till helgen följer de ned och hjälper oss med huset i Fagervik. Skönt. Äldste bonusdottern kommer också.

Gjort lasagne, som nu är i ugnen. Luktar ljuvligt.

Få se om vi orkar titta över inbjudningkorten ikväll till bröllopet. De ska ju skickas ut snart. Tänk att vi äntligen ska gifta oss, vi som planerat detta så länge. Känns verkligen underbart. Men vi känner båda att det ligger helt rätt i tid nu.

Veckan som kommer blir intensiv för alla, barnen har prov, snickeri i båthamnen, scrapbooking en kväll och födelsedags kalas på torsdag. Då fyller yngste sonen 17 år, jag fattar det knappt.
På fredan bär det ju av mot Timrå, Fagervik.
Ja, veckorna går fort. Bara man hinner njuta av allt det vackra runt omkring oss, så är jag nöjd.

Inga kommentarer: