Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

fredag 15 maj 2009

Solig fredag morgon


Det har varit en rolig men hektisk vecka. Hur mycket som helst att göra på jobbet och hemma.
Vi planerar ju bröllop för fullt och det känns så roligt och underbart. Så härligt att få se fram emot något extra i sitt liv.
Har i alla fall valt klänning i veckan, en underbar skapelse. Pratat med frissan och min käre kusin som ska sjunga i kyrkan. Kyrkan är ju bokad sedan tidigare :).

Igår var det en härligt varm dag, tog bilder på mina fina tulpaner som försvinner denna sommar eftersom det blir plattor här. Lyckades få med mig själv också :)

Katten Herbert smakar på gräset. Kan nog vara skönt att rensa magen, efter allt inneliv i vinter.
Alla katterna njuter verkligen av utelivet nu. Herbert är den som är hemma på gården mest, verkar njuta av den ytan och sällskapet.

Räfsning eller krattning som vi säger, pågår för fullt. Min sambo kämpar på. Vi blir nog klara idag med det, sedan får killarna ta upp högarna.
Idag slutar både jag och min sambo kl 1200 :), så då ska vi fara och äta en gemensam lunch.
Så skönt då vi får den där lilla stunden för oss själva.

Måste hitta en present till killarna farmor. Hon fyller 65 år nästa helg, så då åker vi dit och firar henne från torsdag till fredag eller lördag. Vi kan inte åka förrän torsdag, för min sambo ska på after work på onsdagkväll, och det lär väl bli sent ;)

Nä, hopp in i duschen och väcka en son.
Ha en skön helg alla!!!

Inga kommentarer: