Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

tisdag 22 juni 2010

Stolt mamma

Så kände jag mig igår, när yngste sonen och tre klasskompisar till honom, fick motta ett företagsstipendium för en god affärsidé de jobbat med på gymnasiet. De fick även 750 kr var och en vacker solros bukett (som jag hade tänkt visa men kameran hade slut batteri). Tycker att de var så duktiga. De har svetsat eldkorgar och sålt. Det var kommunfullmäktige som delade ut detta.

Är ensam hemma igen men nu kommer älsklingen hem redan imorgon, känns skönt. Sedan är det ju midsommar, som vi alla längtar efter.

Solen lyser men det är kallt i luften. Ska visst bli varmare from imorgon och på lördag ska visst Norrbotten ha varmast i landet. Det gillar jag :)

Det är bara jag och äldste sonen hemma, så det är så lugnt och tyst i huset. Hög mysfaktor :)

Blir ett kort inlägg, vill bara säga att jag var stolt :)

Inga kommentarer: