Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

lördag 12 juni 2010

Sommarlov och äntligen lördag : )

http://flaeskdansen.files.wordpress.com/2009/05/sommar.jpg

Så skönt för alla ungdomar med sommarlov. De har de verkligen förtjänat. Det är även skönt för oss föräldrar att slippa jaga upp dom på morgonen. Det blir en annan ro i huset.

Jag njuter av denna lördag morgon. Examens firandet är över och äntligen lite lugn och ro denna vecka. Men ungdomarna har ju haft skoj. Till och med bonusdottern tog sig in på en av krogarna, hon fyller 18 år så sent. (Inte lätt när kompisarna redan är 18. Brukar retas med min man och fråga hur han egentligen planerade, skratt, han om någon vet ju hur det är att vara född i december)
I går kom dessutom maken hem. Har längtat efter honom så mycket denna vecka. Ikväll ska det blir grillat och gott vin till maten, för föräldrarna. De övriga får cykla om de ska någonstans.

Köpte utemöbler till balkongen i veckan, ett vitt litet bord och två stolar. Det blev så mysigt där uppe. Så hade jag fått en så fin blomma av min kompis när jag fyllde år. Passade perfekt på det lilla bordet

Regnet verkar ha glömt bort Piteå, det har nu inte regnat på drygt en vecka och det verkar ska hålla i sig. Solen skiner som vanligt men det blåser. Idag ska vi sätta upp vårt "lilla lusthus", ja, det är inget riktigt lusthus. Men det blir ett litet tak över våra utemöbler. Men detta vet ju inte maken än.

Nä, kryper nog ned bredvid maken igen :)

Inga kommentarer: