Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

torsdag 10 juni 2010

jag är less...

...på flera dagars examens firande. Super less!! Längtar tills fredagen är över och jag antar att fler föräldrar tycker detsamma.
Dessutom är arbetar maken borta, och det känns alltid bättre när han är hemma med mig, när ungdomarna är på språng. Jag blir så rastlös, kanske alltid lite rädd att det ska hända dem något.

Veckan har iaf sprungit iväg. Imorgon fredag, då ska jag på bonusdotterns killes examensfika och sedan på en god väns sons examens fika. Så det är full rulle hela tiden.
Sen på kvällen kommer min älskling hem, så skönt :)

From lördag är det vi vuxna som äger helgen.

Blev en lite paus i bloggande, min älskling ringde, och det känns alltid så skönt när man pratat med honom.

Nä. är inte på humör att skriva. Vi hörs!

Inga kommentarer: