Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

måndag 7 juni 2010

Då fyller man ytterligare ett år!!

Men det känns bara bra. Har en underbar familj som tar väl hand om mig. Så att fylla år tar jag bara som en bonus.
Tänk så här, jag får vara med ytterligare ett år med min underbara familj, jag får uppleva saker och träffa många goa vänner. Kan man ha det bättre.
Så vara glada alla som fyller år Livet är härligt!!

1 kommentar:

Vera.m.fl sa...

GRATTIS på födelsedagen du mysiga människa!! :)
Hoppas du får ännu ett bra år med din stora familj!

Ses om två dagar ;)
KRAM