Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

onsdag 3 mars 2010

Vinter, vinter

Ja, inte ska vi då klaga på snömängden :-) Det kommer att bli en underbar vårvinter :-)
Är hemma en snabbis på lunchen.

Imorgon slutar jag till lunch och är ledig fredag. Jippie! Men då är bara yngste sonen hemma.
Bonusdotter reser till mor i Timrå, äldste sonen åker till farmor och farfar utanför Sorsele. Så nu blir det inte så mycket skjutsa på flera dagar, hurra, hurra!! För det är dessa två vi skjutsar oftast.

Skulle tro att det blir skoter :-) i helgen.

Nästa vecka blir en hektisk vecka, är på utbildning tre dagar och planeringsdag en dag. Tur man slutar tidigt på fredagar.
Maken åker till Göteborg på onsdag, så vi är en resande familj. Bonusdottern är förresten i Polen v 10, det blir säkert skoj för henne.

Tänk ändå vilket härligt liv vi har. Aktiva människor som mår väl :-)

Nä, dags för arbete igen.

Inga kommentarer: