Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 21 mars 2010

Soliga söndag!!


Helgen har varit rolig men jag och maken har varit jättetrötta.
Fredag em var vi och tittade på bilar, saab och passat. Fina bilar båda två, fast jag är ju ingen saabälskare.
Sen på kvällen hade bonusdottern klassfest hemma hos oss. Jag lämnade dock allt till maken och for med juntan på Nimbus värld, på Pite Havsbad. Vi hade en riktigt rolig kväll som började med middag där. Maten var inte så imponerande men humöret var glatt och vinet lättdrucket.

Efter middagen väntade golftuneringen, vi delade upp oss i två lag, peanuts och coconuts. Tävlingsandan var högt i tak. Här startar min lagkamrat, som lyckades under kvällen slå hole in one. Grattis!!

Detta var mitt lags motståndare, och vi fick faktiskt stryk, konstigt nog :-)


Fast många mysiga platser att ta igen sig på, golfen tog hårt på oss.

Kvällen avslutades uppe på loftet med utsikt mot havet. Men det var ju mörkt och snöigt ute, så utsikten kan man väl säga var minimal. Vi bjöd våran medspelare på en cider, för hennes hole in one. Fanns ingen champagne ;-)
Älskar mitt junta gäng!!

Kom sedan hem till byggprogrammets party, alla i varierande form men bonus dottern var en duktig värdinna och höll koll. Även maken var ju hemma (De åt ju middag hos bästgrannarna och han stannade en stund där, men sedan gick han hem) Vi brukar vara hemma när ungdomarna vill ha fest. Vuxna är en dämpande effekt :-)

Steg upp tidigt på lördag, var och tittade på Volvo och Toyota. Lånade hem en fin Toyota Avensis. Jag måste väl erkänna att V70 och Toyotan föll mig mer i smaken än de övriga bilarna.

Sedan skjutsade vi och hämtade svärmor från jazz, var förbi mor och far. Sedan for vi och handlade.
Vi bjöd bästgrannarna på mat, Tacos. Mycket gott. Vi är ju oftast storfamilj mellan 5-7 personer vid matbordet, så det spelar liksom ingen roll om vi blir några fler.

Sedan skjutsade maken ungdomar, som vanligt. Efter det TV och sova, vi var så trötta.

Vaknade idag till en strålande sol ute och livet känns underbart. Vi ska väl provköra bil idag.

Ikväll ska jag på BH party. Känns kul.

Ha en skön söndag alla!!

Inga kommentarer: