Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 7 mars 2010

A lot of snow :-)

Jag och katten Gustav, var ute i fredags och tog lite kort. Här sträcker han på sig, för att sedan komma och gosa. Sveriges mysigaste katt.

Vi har så mycket snö i år, plogkarmarna hur höga som helst. Detta är mot grannen.


Här är vår infart. Ni förstår ju att man inte orkar kasta upp någon snö längre. Tur att min mans systerson var här med traktorn och tog bort lite snö.

Ja, snart är helgen till ända. Det har varit en trevlig helg, middag med bästgrannarna, mor och far samt bror med sina barn i fredags.
Lördag snabbshopping på stan och sedan ut med skotern hela dagen. Vi for med bästgrannarna och yngste sonen på tur. For sedan förbi mor o far en snabbis för att säga Hej då till bror och brorsbarn. På kvällen gjorde vi gemensam middag hos bästgrannarna, sedan såg vi film Luftslottet som sprängdes. Med denn var lite seg tyckte jag. Böckern är ju helt klart bäst.
Hämtade yngste sonen inatt från en fest. Bara han hemma, så helgen har varit lugn med hämtningar.

Idag blev det Vasaloppet och har faktiskt sovit middag en stund. Var så trött. Sedan har jag tvättat och planerat veckans mat.
Imorgon kommer äldste sonen hem, längtar efter honom. Han åker hem med farmor och farfar som vill hit, när pojkarnas farbror är sjuk.

Min förre mans lillebror blev väldigt sjuk i fredags, ligger i Sunderbyn på sjukhuset. Först misstänkte de hjärnhinneinflammation, men han har nog en annan infektion i kroppen och jätteont i ett öra. De vet inte ännu riktigt vad det är. Men det känns bra att han är i Sunderbyn.

Nu till veckan är det en hektisk vecka med tre dagar utbildning och en halv planeringsdag, puh. Blir mycket resa mellan Luleå och Piteå.

Ha en skön söndagkväll alla!

1 kommentar:

Anna sa...

Åh vad jag saknar Vandrarstigen/Löparstigen! Härligt höga plogkarmar, här har vi också snö men inte så mycket iallafall (tack och lov)

kram!