Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

lördag 13 mars 2010

God morgon!

Vaknade 0645, för jag somnade tidigt igår. Var helt slut efter en intensiv vecka med utbildning och pendling mellan Piteå och Luleå, arbetsdagarna blev mellan 10-11 h, puh.
Fördelen att vakna så här tidigt är att man kan hoppa i säng igen bredvid sin sovande make.

Det är soligt ute, ca -13 gr. Sen vet man att det blir en varm dag, igår blev det 0 gr trots kyliga nätter. Detta är alltså en perfekt vårvinter, precis som det ska vara.

Maken börjar nytt jobb, åt ett företag som heter fb, mot industrin som vanligt. Han verkar så nöjd. Han var ju i Göteborg onsdag och torsdag för att träffa gänget. Ett härligt gäng, som det verkar.
Han for ner med en jätteförkylning, jag hade väl lyckats smitta ned honom, så han var rätt knäckt när han kom hem.

En till som varit knäckt är vår äldsta katt Gustav, som varit i slagsmål, ena ögat är svullet, ser ut som en boxare. Lite småsöt ändå. Men han låg en hel kväll och natt och kurerade sig, stackarn. Men man funderar ju hur det är med den andra katten, Gustav är ju inte direkt liten...

Nä, nu ska jag ta en banan och hoppa i säng igen. Lite vatten till det kanske. Fin frukost, eller hur??
Förresten, Let´s dance, förstår mig inte på det. Nog tycker jag att både Stefan Sauk och Molly dansar bättre än Willy men han är kvar...visst han är gullig men inte är han någon dansare. Med programmet får skylla sig själv när det tar in såna som han och Lasse Brandeby. Kanske dags att lägga det hela på is snart.
Sov gott igen.

Inga kommentarer: