Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 28 februari 2010

Sköna söndag


Ja, nu har det snöat både lördag och söndag. Men vad gör det, vi har ju varit snöfria under denna kalla period. Idag är det - 7 gr och egentligen ganska härligt ute.
Har skottat lite.
Bilderna här ovan är från förra vintern, så vi har faktiskt inte mer snö nu, än ifjol, men det känns så. Snön kom dock senare ifjol.

Varit idag och hämtat alla mina ungdomar som varit ute på olika festligheter inatt. Alla verkar ha haft skoj, så det var ju bra.
Maken hämtade jag inatt, som hade varit på kill kväll. Så jag var helt ensam hemma och det var så skönt. Pysslade på här för mig själv, såg på TV och åt gott :-) Bara katterna tog min uppmärksamhet

Ska nu jobba fyra dagar och sedan vara ledig i tre dagar igen. Känns lagomt med fyra dagars vecka :-)

Nä, ska nu dammsuga efter katternas jakt i natt.

Inga kommentarer: