Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

lördag 13 mars 2010

God kväll, denna härlig lördagkväll!!


Ja, jag börjar med förra lördagens härliga skotertur. Här är vi på väg hem och solen håller på att gå ned. Naturen visar sig från bästa och vackraste sida. Här har vi en naturlig portal över skoter leden.

Känns underbart att få fara fram genom skogen. Man får se marker man aldrig skulle ta sig till annars.

Idag har det ju varit ett strålande väder nästan hela dagen. Snön smälter och det bildas istappar här och där, många imponerande långa.


Här sitter Felix på soptunnan och njuter i solen, han har det så härligt. Drömmer nog om sommaren.

Vi har varit trötta denna helg, ffa maken som är så förkyld. Han har nog fått min som jag hade.
Vi har i alla fall varit lite nyttiga, vi har varit på återvinningen, pantat flaskor och lämnat kläder till Kupan (röda korset). Känns skönt att bli av med saker som ligger. Till veckan ska vi på soptippen.

Sitter ensam denna lördag igen, kors i taket. Känns skönt. Maken är på hockykväll, yngste sonen på lan, äldste sonen på fest med vänner och bonusdottern på bio och skulle sedan till pojkvännen.
Så, det är bara jag och katterna at home. Me like.
Men de flesta ska ju hämtas hem.

Skulle behöva städa imorrn. Får se hur det blir.

Hoppas det gick bra för Luleå i hockey, törs knappt kolla efter. Sedan hoppas jag att Anna Bergendahl vinner, tycker bara om hennes melodi.

Ha en fortsatt skön helg.

Inga kommentarer: