Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

måndag 15 mars 2010

Två år som förlovade!!

http://media.hd.se/2008/05/09/312777/large/AB%20K%C3%A4rlek%201.jpg

Idag har jag och min man varit förlovade i två år. Två härliga år som har gått fort, ibland tycker vi att det har gått för fort men det blir väl så då man mår väl och trivs med varandra.
Han var så gullig och köpte blommor till mig idag. Jag ÄLSKAR den mannen.
Vi har ju en hotellweekend som väntar på oss (bröllopspresent) och champagne. Så vi får väl fira någon helg framöver :-)

Imorgon börjar jag som koordinator på jobbet, en ny uppgift. Ska jobba med det två dagar i veckan. Känns spännande, får väl berätta mer om det när jag är varm i kläderna. Men jag ska i alla fall hjälpa sjukskrivna så att de inte hamnar mellan stolarna och att de hittar rätt väg i sin rehabilitering.

Maken har börjat nytt jobb och är för tillfället lite uppslukad av det, fullt förståeligt :-)

I veckan ska vi på 4-års kalas, killarnas kusin fyller år och så är det scrapträff samma kväll men jag har tänkt hinna på både och.

Nä, ska nu lämna datorns värld. Ha det gott!




Inga kommentarer: